Artur Rudnicki

Konsultant Microsoft dla Edukacji, Wicedyrektor w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Nauczyciel przedmiotów informatycznych (systemy operacyjne, sieci komputerowe) w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu, od 2003 roku zastępca dyrektora. Jest organizatorem cyklu ogólnopolskich konferencji dla dyrektorów szkół i nauczycieli na temat: „Nowoczesne technologie IT w cyfrowej szkoły i administracji publicznej”. Od 205 roku szkolny lider w programie Microsoft dla Edukacji, gdzie szkoła uzyskała tytuł Microsoft Showcase School (szkoła została włączona do grona najbardziej innowacyjnych szkół z całego świata). Zdobył tytuł Microsoft Innovative Expert Educator Fellow oraz Master Trainer. Posiada tytuł MCP (Microsoft Certified Specialist), MOS (Microsoft Office Specialist) oraz MCE (Microsoft Certified Educator). Pracuje i rozwija serwerowe rozwiązanie dla szkół, tzw. Cloud Collection.

Lech Wikaryjczyk

Marketingowiec i nauczyciel akademicki. Od 2010 związany z branżą e-learningową – najpierw w Young Digital Planet, a od 2015 roku w Learnetic SA, gdzie pracuje na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Fascynat nowych technologii i niekonwencjonalnych metod edukacyjnych, gawędziarz, hodowca jaszczurek, fan rozpadających się samochodów, dusza niepokorna, gwarant ciekawych warsztatów i wykładów (przeprowadził ich już naprawdę dużo).

Joanna Wajda

Prawniczka, mediatorka, trenerka edukacji pokoju oraz Programu Zarządzania Konfliktem i Mediacji Rówieśniczej. Zagorzała zwolenniczka edukacji antydyskryminacyjnej i metod partycypacyjnych, opartych na relacjach i poszanowania podmiotowości dzieci. Autorka m.in. Konwencji Praw Dziecka – wersja dla dzieci. Członkini Zarządu Fundacji Dom Pokoju – organizacji specjalizującej się w innowacyjnych metodach edukacji, partycypacji oraz transformacji konfliktu.

Angelika Apanowicz

Dyplomowana nauczycielka chemii i biologii od dwudziestu lat związana ze szkołami waldorfskimi w Warszawie i w Poznaniu. Wykładowczyni akademicki. Współtwórczyni wideolekcji z chemii w projekcie Pi-stacja. Entuzjastka nowych metod nauczania i wykorzystania technologii na przedmiotach ścisłych i przyrodniczych.

Na Konferencji wraz z Klaudią Stano w dn. 18.11.2020 poprowadzi warsztat pt. „Jak odwrócić chemię i fizykę? Przykład wykorzystania metody Blended learning”

Klaudia Stano

Edukatorka i autorka materiałów edukacyjnych w Fundacji Katalyst Education. Prowadzi warsztaty dla nauczycieli m.in. z wykorzystania technologii w edukacji. Na co dzień zaangażowana w rozwój Pi-stacji i Mapy Karier. Z wykształcenia analityczka danych – ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Absolwentka Szkoły Trenerskiej STOP.

Na Konferencji wraz z Angeliką Apanowicz poprowadzi w dn. 18.11.2020 warsztat pt. „„Jak odwrócić chemię i fizykę? Przykład wykorzystania metody Blended learning”

Dorota Madej

Z wykształcenia socjolog i manager kultury. Doradca i trener w firmie Cortland, zajmująca się wdrażaniem rozwiązań edukacyjnych Apple w szkołach. Od wielu lat prowadzi prezentacje oraz warsztaty dla nauczycieli i dyrekcji szkół, wspierając ich w zastosowaniu technologii w procesie dydaktycznym.

Na Konferencji poprowadzi warsztat w dn. 18.11.2020 pt. „Kreatywna lekcja z iPadem”

Wojciech Wereszko

Fundacja Think! Trener Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK! Mentor i trener w Programie Rozwoju Przedsiębiorczości, właściciel True Leader, były oficer JW GROM i Formoza, przywódca, praktyk w zakresie planowania i motywowania. Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia. Obecne koncentruje się na budowaniu efektywnych zespołów zadaniowo-projektowych (z wykorzystaniem metodologii FRIS i Facet5), zarządzaniu i ocenie ryzyka w projektach, budowaniu długofalowych strategii biznesowych. Wspiera kadrę zarządzającą w kierowaniu procesami produkcyjnymi. Pracuje z firmami z branży IT w tworzeniu spójnych koncepcyjnie i efektywnych zespołów programistycznych. Przenosi w środowisko biznesu standardy skuteczności i jakości wywodzące się ze świata sił specjalnych.

Anna Stokowska

Absolwentka socjologii i historii sztuki w ramach MISH UW oraz Centre for Social Studies i Szkoły Nauk Społecznych PAN. Stypendystka Central European University w Budapeszcie. Z edukacją i trzecim sektorem związana od ponad 12 lat (m.in. Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja im. Stefana Batorego, Centrum Cyfrowe). W Fundacji Katalyst Education kieruje zespołem, który tworzy cyfrowe narzędzia edukacyjne (Pi-stację i Mapę Karier).

Na Konferencji opowie po roli sztucznej inteligencji w nauczaniu

Michał Tarnowski

Wrócił do Polski po 3 latach studiów na Uniwersytecie Oksfordzkim żeby rozwijać branżę EdTech i wprowadzać innowacje do polskiego systemu edukacji. Podczas studiów współtworzył największą w Polsce fundację zajmującą się darmową pomocą polskim licealistom w aplikacji na najlepsze światowe uczelnie – Project Access Poland. W przeciągu ostatniego roku razem ze swoimi co-founderami rozwinął dwa projekty: międzynarodową platformę Nativated.com i NativatedAcademy.com a także polską platformę do korepetycji online Nauczeni.pl. Z zespołem Nauczeni.pl Michał współorganizował akcję UczęDlaBohaterów, w ramach której darmowe godziny lekcyjne zostały przekazane dzieciom osób walczących z pandemią COVID-19 w całej Polsce. Przez rok działalności pozyskał w rundzie seed finansowanie od aniołów biznesu na ponad 500 tys. złotych i planuje kontynuować rozwój swoich projektów we współpracy z funduszami venture capital.

Ewa Radanowicz

Ekspertka ds. przestrzeni edukacyjnej, zmiany i innowacji w projektach polskich i międzynarodowych realizowanych we współpracy z samorządami, ośrodkami doskonalenia nauczycieli, uczelniami wyższymi. Wizjonerka, trenerka, angażująca przywódczyni wspierająca rozwój szkół i przedszkoli. Członkini Rady Programowej projektu Szkoła dla Innowatora realizowanego przez Ministerstwo Rozwoju, MEN, CEO, Szkołę Edukacji, Stowarzyszenie WIS Radowo Małe, Deloitte, Zwolnionych z Teorii. Członkini społeczności The Global Change Leader Ashoka. Prezeska Stowarzyszenia Kierunek Nowa Edukacja. Założycielka sprawnie funkcjonującego przedsiębiorstwa społecznego w środowisku defaworyzowanym. Dyrektorka Szkoły Podstawowej w Radowie Małym, zarządzanej wg autorskiego programu, która w 2016r. została członkiem międzynarodowej sieci Ashoka Changemaker Schools. Nieustannie poszukuje najlepszych rozwiązań organizacyjnych i kierowniczych, które można zastosować w sferze edukacji. Stworzyła autorską szkołę publiczną, do której przyjeżdżają ludzie z całej Polski, by zobaczyć, uczyć się i uwierzyć, że można. Wielokrotne wprowadzanie zmian dało jej doświadczenie i pozwoliło wypracować model działania, według którego prowadzi zespół poprzez zmianę do nowych rozwiązań. Inicjatorka ogólnopolskiego, oddolnego ruchu Wiosna Edukacji. Autorka książki „W szkole wcale nie chodzi o szkołę”, poradnika ORE dla dyrektorów i nauczycieli „Zmiany, innowacje, eksperymenty – w poszukiwaniu inspiracji”, Współautorka książki „Za progiem. -Jak rozwija się dziecko i co z tego wynika dla nauczyc9ela IV kl.”. Autorka ekspertyzy dla IBE pt. „Działająca Szkoła” dotyczącej kształtowania kompetencji społecznych w szkole. Wolne chwile spędza na rowerze … dużo podróżuje.

Na Konferencji opowie o tym dokąd zmierza edukacyjny świat.