O czym myślisz, gdy słyszysz blended learning? Czy edukacja hybrydowa i odwrócona lekcja są strategią wyłącznie na czas pandemii czy mogą z powodzeniem funkcjonować niezależnie od formy działania szkoły? W jaki sposób realizować tematy z nauk ścisłych – chemii i fizyki, z wykorzystaniem wideo i interaktywnych pomocy? I od czego właściwie zacząć? Podczas warsztatu: zaprezentujemy Ci praktyczne, bezpłatne narzędzia przydatne w realizacji odwróconej lekcji na chemii i fizyce; pokażemy Ci, jak na lekcjach chemii i fizyki korzystać z interaktywnych pomocy, doświadczeń, ćwiczeń, kart pracy i scenariuszy zajęć opracowanych przez zespół Pi-stacji w oparciu o najnowsze wymagania CKE; podzielimy się pomysłami i doświadczeniem szkolnym z zakresu wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji stacjonarnej, zdalnej i hybrydowej. UWAGA: Organizator nie zapewnia udziału w warsztatach dla wszystkich osób biorących udział w Konferencji. O przyjęciu na warsztaty decyduje kolejność zgłoszeń.